بولت بعد از المپیک ۲۰۱۶ یا در فوتبال یا در کریکت بولت بعد از المپیک ۲۰۱۶ یا در فوتبال یا در کریکت
اطلاعات راجب دو و میدانی.سفارش اطلاعات دو میدانی برای شما.جدید ترین خبر های روز گیلان،ایران،آسیا و جهان رو با ما همراه باشید.
تاریخ : پنج شنبه 9 آذر 1391
نویسنده : وحید مهدوی

یوسین بولتˈ سریع ترین مرد جهان تصمیم گرفته است بعد از بازی های المپیک ۲۰۱۶، شانس خود را در یکی از دو رشته فوتبال یا کریکت امتحان کند.

ˈریکی سیمزˈ مدیر برنامه های این دونده ۲۶ ساله در گفت و گو با ˈبی.بی.سی اسپورتˈ اظهار داشت: یوسین در حال حاضر یک دونده است که قصد دارد تمام توجهش را روی آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۳ جهان در مسکو متمرکز کند. ولی شاید بعد از المپیک ۲۰۱۶ و خداحافظی از دوومیدانی، به فوتبال یا کریکت روی بیاورد.

بولت اهل جاماییکا است و در این کشور بزرگ شده است. کشوری که مردمش دیوانه کریکت هستند.

بولت بعد از قهرمانی و کسب مدال طلا در دوهای ۱۰۰متر، ۲۰۰ متر و ۴ در ۱۰۰ متر المپیک لندن، از علاقه خود برای بازی در لیگ کریکت استرالیا سخن گفت و همین موضوع سبب شد کاپیتان تیم ملبورن استارز تلاشی اینترنتی را برای تحقق این موضوع آغاز کند.

حالا این موضوع بعد از اینکه ˈیان هیلیˈ دروازه بان سابق تیم کریکت استرالیا در توئیتر از توافق بولت و استارز برای شرکت در مسابقات خبر داد، یکبار دیگر مطرح شده است.

ولی سیمز ادعای هیلی را رد کرد و افزود: در اکتبر با مسوولان باشگاه ملبورن استارز ملاقات کردم و به آنها گفتم که بولت نمی تواند امسال بازی کند.

ˈجس کوکˈ مدیر رسانه ای ملبورن استارز نیز قبلا گفته بود که این باشگاه بعد از مذاکرات طولانی با نمایندگان بولت، به نتیجه نرسیده است.

با این اوصاف، عشق اول بولت فوتبال است. او در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۱ باشگاه های اروپا در لندن مهمان ویژه منچستریونایتد بود و اخیرا نیز از تمایل خود برای حضور در فوتبال حرفه ای در آینده گفته است.

بولت گفته است: همیشه دلم می خواسته فوتبال را امتحان کنم. شاید بعد از دو و میدانی این اتفاق بیفتد




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
برچسب‌ها: یوسین بولت , usain bolt ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ خودتون خوش اومدید.جدید ترین خبر ها رو با ما همراه باشید.نظر یادتون نره.